ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ "ДОМ И ПОДКРЕПА ЗА ВСЯКО ДЕТЕ"

Дата на публикуване: 20.01.2020 11:18

ОБЩИНА ДУПНИЦА

Във връзка с изпълнение на Договор на Община Дупница BG05М9ОР001-2.019-0009 – С01 по проект „Дом и подкрепа за всяко дете“, процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите –ЕТАП 2 –  предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства – КОМПОНЕНТ 1“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020 г.  и на основание утвърдена със Заповед № РД04-37/15.01.2020 г. на Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал“  

О Б Я В Я В А

ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП ЗА ДЕЦА И ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ ЗА ДЕЦА ОТ 15 ДО 18 г.,  ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

  1. За ЦНСТ за деца:
    • Ръководител – ½ щ. бр.;
    • Социален работник - ½ щ. бр.;
    • Психолог – 1 щ. бр.;
    • Възпитател – 1 щ. бр.;
    • Детегледачи – 6 щ. бр.;
    • Домакин/работник поддръжка – 1 щ. бр.
  2. За Преходно жилище за деца от 15 до 18 години:
    • Ръководител - ½ щ. бр.;
    • Социален работник - ½ щ. бр.;
    • Трудотерапевт – 4 щ. бр.

Длъжностите Ръководител и Социален работник са предвидени за изпълнение по ½ щ. бр. в двете услуги.

    

ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КАНДИДАТИ, СВЪРЗАНА С ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДБОР:

  1. Наименование на работодател: Община Дупница.
  2. Място на работа: Община Дупница, гр. Дупница, ул. „Велико Търново”, Център за настаняване от семеен тип за деца и Преходно жилище за деца от 15 до 18 години.
  • Изисквания за заемане на длъжностите и характер на работата, както следва:

 

  1. РЪКОВОДИТЕЛ НА ЦНСТ И ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ – 1 щ.бр.

(по ½ щ. бр.в двете услуги)

  • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
  • Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
  • Професионален опит – минимум 3 /три/ години.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
  • Да познава нормативната уредба за предоставяне на социални услуги;
  • Организационни компетентности и способност за планиране;
  • Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
    • Описание на длъжността: Ръководителят е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в ЦНСТ и Преходно жилище. Представлява двете услуги  при установяване на връзки и поддържане на контакти.

 

  1. СОЦИАЛЕН РАБОТНИК В ЦНСТ И ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ– 1 щ.бр.

(по ½ щ. бр.в двете услуги)

  • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
  • Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Психология“ или друг хуманитарен профил;
  • Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава нормативната уредба за предоставяне на социални услуги;
  • Да притежава добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet.
    • Описание на длъжността: Оказва подкрепа и грижа на децата, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции и НПО, установяване и поддържане на връзка със семейства и близки.

 

  1. ПСИХОЛОГ В ЦНСТ– 1 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
  • Специалност: „Психология“;
  • Професионален опит – минимум 1 /една/ година.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
    • Описание на длъжността: Осъществява психологическо консултиране и подкрепа на потребителите на ЦНСТ. Консултира персонала на услугата при предоставянето на услугата, подпомага преодоляването на кризисни ситуации и съдейства за по-добрата адаптация на децата, участва в оценката на потребностите и планирането на грижата за настанените деца. Осъществява психологическо консултиране и диагностика на настанените деца, съгласно индивидуалните планове за грижи. Подпомага екипа на ЦНСТ и извършва супервизии.

 

  1. ВЪЗПИТАТЕЛ В ЦНСТ– 1 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „бакалавър“;
  • Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Специална педагогика“ или друг хуманитарен профил;
  • Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи специфичен професионален опит за работа с деца.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
    • Описание на длъжността: Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността. Подпомага децата в подготовката им за училище, отговаря за установяване на познавателните и образователни потребности и дефицити на децата, като планира и организира тяхното компенсиране. Реализира интерактивни форми на работа с образователна насоченост /индивидуални и групови/ с децата в ЦНСТ.

 

  1. ДЕТЕГЛЕДАЧ В ЦНСТ- 6 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: средно;
  • Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в сферата на социалните услуги за деца ще се счита за предимство.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
  • Умения, нагласи и мотивация за работа с деца;
  • Готовност за работа по график /на смени, на сумарно работно време/.
    • Описание на длъжността: Осигурява денонощна 24 часова грижа. Основните функции са свързани с ежедневните грижи за децата - придружаване, възпитание, организиране на ежедневието в ЦНСТ и др. Всеки детегледач може да получи допълнителни специфични функции според образованието и опита си и/или съобразно други утвърдени инструкции и методики за работа с деца/младежи.

 

  1. ДОМАКИН/РАБОТНИК ПОДДРЪЖКА В ЦНСТ– 1 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: средно;
  • Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство.
    • Специфични изисквания за заемане на длъжността:
  • Да е дееспособно лице;
  • Да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото за заема съответната длъжност.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Умения за работа в екип и водене на документи;
  • Компютърна компетентност – Microsoft Office, Internet.
    • Описание на длъжността: Опазване на имуществото на ЦНСТ, снабдяване с материали и консумативи за извършване на ежедневните мероприятия по посрещане на всички потребности, свързани с нормалното функциониране на ЦНСТ.

 

  1. ТРУДОТЕРАПЕВТ В ПРЕХОДНО ЖИЛИЩЕ - 4 щ.бр.
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Образование: висше или средно;
  • Специалност: „Педагогика“, „Социална педагогика“, „Социални дейности“, изкуства др.;
  • Професионален опит – не се изисква стаж по съответната специалност, допълнително предимство носи опит в работа с  деца.
    • Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
  • Да познава нормативната база за предоставяне на социални услуги;
  • Комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност; да притежават сръчност, творчески умения и иновативност.
  • Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
  • Компютърни умения за работа с Word, Excel, Internet
    • Описание на длъжността: Организира трудотерапевтичната дейност съобразно индивидуалните възможности и личния избор на детето за постигане на самостоятелност и улесняване участието в обществения живот чрез придобиване на трудови навици, развиване на нови умения, осмисляне на времето и развиване на естетическо чувство. Работи по изготвени програми за индивидуална и групова работа и седмичен график. Изпълнява и други конкретно възложени задачи.

 

ІV. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  • Заявление – по образец - Приложение № 1;
  • Автобиография – по образец - Приложение № 2;
  • Декларация - по образец - Приложение № 3;
  • Копие от документ за завършено образование;
  • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата (ако е приложимо);
  • Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификации (ако е приложимо).

 

Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл.„Свобода“ № 1 (Деловодството на Община Дупница) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.

 

  1. V. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
  • І-ви етап: Подбор по документи.
  • ІІ-ри етап: Събеседване.

 

  1. VI. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, по пощата или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Община Дупница, на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода“ № 1 (Деловодството на Община Дупница)  в срок от  20.01.2020 г.   до  17.30 часа на 20.02.2020 г.  включително.

 

* При кандидатстване за повече от една длъжност се подават отделни комплекти с документи.

Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват чрез списък, обявен на информационното табло на партера на Община Дупница и чрез списък, публикуван на сайта на Община Дупница, съдържащ датата, часа и мястото на провеждане на събеседването.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на партера на Община Дупница - гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1 и на сайта на Община Дупница.  

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

Оригиналното съобщение може да изтеглите от тук.
Документи за кандидатстване - образци за изтегляне:
Образец на заявление
Образец на Автобиография
Декларация образец

 

Телефон за информация: 0701/5-92-38

Потърсете в сайта