ОБЯВА за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на мобилни-интегрирани здравно-социални услуги (Патронажна грижа+)
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05M9OP001-6.002-0157 по проект „Патронажна грижа + в община Дупница”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-6.002 „Патронажна грижа +”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, представяме следнотo:
ОБЯВА
за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на мобилни-интегрирани здравно-социални услуги (Патронажна грижа+)по следните направления:
- Направление 1 „Патронажна грижа+”
За длъжността домашен санитар – 3 щатни броя
- Направление 2 „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“
За длъжността санитар – 11 щатни броя
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности, с месторабота “Център за Патронажна грижа”, находящ се в жк.”Дупница”, бл.8А.
- Направление 1 „Патронажна грижа+”
1.1.Домашен санитар – 3 щатни броя
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Образование – основно - средно;
2) Професионален опит не се изисква
3) способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Изпълнява указанията на Екип на проект, Диспечер на Центъра и Ръководители на социални услуги ;
- Спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността на Центъра и свързани с дейността на предоставяната услуга;
- Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на Центъра;
- Оказва помощ и подкрепа като спазва нормативните документи , касаещи дейността ;
- Подпомагане и съдействие във всички дейности , които потребителят желае или има нужда – при хранене ,ползване на баня и тоалетна , при обличане и събличане , боравене с лични вещи и документи , помощ при приемане на лекарства и осъществяване на други дейности , поддържащи здравето ;
- Участва в срещи на екипа на Центъра , супервизии и с участието си допринася за подобряване на работата ;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна ; не разпространява лична информация за потребителите , станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения ;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи .
- Извършваи други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Направление 2- „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“
2.1. Санитар - 11 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Образование – основно - средно;
2) Професионален опит не се изисква
3) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Изпълнява указанията на Екип на проект, Диспечер на Центъра и Ръководители на социални услуги ;
- Спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността на Центъра и свързани с дейността на предоставяната услуга;
- Спазва стриктно графика за работното време и всички вътрешни правила и процедури на Центъра;
- Оказва помощ и подкрепа като спазва нормативните документи , касаещи дейността ;
- Подпомагане и съдействие във всички дейности , които потребителят желае или има нужда – при хранене ,ползване на баня и тоалетна , при обличане и събличане , боравене с лични вещи и документи , помощ при приемане на лекарства и осъществяване на други дейности , поддържащи здравето ;
- Участва в срещи на екипа на Центъра , супервизии и с участието си допринася за подобряване на работата ;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна ; не разпространява лична информация за потребителите , станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения ;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи .
- Извършваи други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Извършва ефективна дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги в необходимите честота и обем, съгласно изискванията на здравните власти.
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по подадените документи
- Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” 1- деловодство или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дупница, пл. „Свобода” 1- деловодство от 10.06.2021 г. до 18.06.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Дупница, пл. „Свобода” 1- и на сайта на Община Дупница, Раздел Новини.
В 5-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.
Телефон за информация: 0701/5 92 95
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 22.06.2021 г. на информационното табло на Дупница, пл. „Свобода” 1- и на сайта на Община Дупница.
- Приложения:
- Заявление - Приложение № 1;
- Автобиография – Приложение № 2;