Община Дупница обявява процедура за подбор на персонал за «Център за ранно детско развитие» - гр.Дупница за длъжност „ Рехабилитатор/Кинезитерапевт“ по Проект Алтернатива за ранно детско развитие„ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р0001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.

Дата на публикуване: 17.05.2023 15:20

 ОБЩИНА ДУПНИЦА

Във връзка с изпълнение на Проект „Алтернатива за ранно детско развитие”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020 г. и утвърдена със Заповед № 2772/18.08.2016 год. от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, и Заповед № РД 04-696/17.05.2023 год. на Кмета на Община Дупница,

 
ОБЯВЯВА
 
ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА
«ЦЕНТЪР ЗА РАННО ДЕТСКО РАЗВИТИЕ» - ГР. ДУПНИЦА  ЗА  ДЛЪЖНОСТТА:

  • Рехабилитатор/Кинезитерапевт – 1 щатна бойка.

        Рехабилитаторът/Кинезитерапевтът  се назначава на трудов договор на база на необходимата квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.

         С обявената длъжност „рехабилитатор/кинезитерапевт(услуга „Ранна интервенция на уврежданията”) в Център за ранно детско развитие” (ЦРДР) ще бъде сключен  трудов договор на основание чл.  68, ал. 1, т. 3  от Кодекса на труда.

  1. Изисквания за заемане на длъжността „рехабилитатор/кинезитерапевт“ (услуга „Ранна интервенция на уврежданията”):
    • Завършено средно специално медицинско/висше образование;
    • Образователно-квалификационна степен – „Професионален бакалавър”/„Бакалавър”/ „Магистър” или „Специалист”/медицинско образование/;
    • Специалност/професионална квалификация – рехабилитация, кинезитерапия;
    • Професионален опит – не се изисква;
    • Ще се счита за предимство:

- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;

- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;

- да притежава компютърна грамотност.

  1. Основни задължения и отговорности за длъжността „рехабилитатор/ кинезитерапевт“:
  • Посещения в отделенията за новородени в болниците с цел информиране  и консултиране на родители на новородени деца с увреждане или проблеми в развитието;
  • Осъществяване на партньорство с екипа от родилно отделение и микропедиатрия;
  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на кинезитерапевтични програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
  • Изследване на моторното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
  • Информиране на родители и специалисти относно особеностите на моторното развитие на децата във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси за подпомагане на моторното развитие на детето им;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
  • Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за кинезитерапевтични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
  • Провеждане на дейности за развитие на уменията на децата за придвижване в различна среда (закрити и открити пространства);
  • Подпомагане, съвместно с логопеда, безопасното хранене, пиене и преглъщане на различни места, например вкъщи, детско заведение и др. и обучение на родителите да се справят с такива проблеми;
  • Направляване на домашната кинезитерапевтичната интервенция;
  • Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
  • Осигуряване на безопасна и подходяща употреба на адаптивно оборудване, ортопедични и други технически средства за рехабилитация, които подпомагат проявяващият се потенциал за развитие на детето, улесняване на практикуването на умения, или предотвратяване на прогресивни вторични усложнения;
  • Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва;
  • Поддържане на пълни кинезитерапевтични досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно моторното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

 

 Начин на провеждане на подбора:

  1. Обявление;
  2. Подбор по подадените документи;
  3. Събеседване.

  1. Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

- Заявление - по образец – Приложение 1;

- Автобиография - по образец – Приложение 2;

- Декларация – по образец – Приложение 3;

-  Копие от документ за завършено образование;

- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).

     Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” №1 (Деловодството на Община Дупница) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.

    Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват на информационното табло във фойето на Община Дупница и на сайта на Община Дупница.

 

  1. Място и срок за подаване на документите:

      Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” №1 (Деловодството на Община Дупница) от 17.05.2023 год. до 17:30 часа на 26.05.2023 г., включително.

      Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.

      Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват чрез списък, обявен на информационното табло във фойето на Община Дупница и чрез списък, публикуван на сайта на Община Дупница, съдържащ датата, часа и мястото на провеждане на събеседването.

     Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло  във фойето на Община Дупница - гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1 и на сайта на Община Дупница.

     В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

 

    Телефон за информация: 0701/5-92-70 или 0701/5-92-75


Наименование Брой тегления
заявление - Приложение № 1 (2).pdf 133 Изтегли документ с име "заявление - Приложение № 1 (2).pdf"
декларация - Приложение № 3 (2).pdf 131 Изтегли документ с име "декларация - Приложение № 3 (2).pdf"
автобиография - Приложение № 2 (2).pdf 124 Изтегли документ с име "автобиография - Приложение № 2 (2).pdf"

Потърсете в сайта