ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТ НАЧАЛНИК ОТДЕЛ "Търговски дейности и управление на общински активи"
ОБЩИНА ДУПНИЦА
Със седалище и адрес: гр. Дупница, пл.”Свобода „ №1 , на основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл.14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД 04-72/20.01.2020 г. на Кмета на Община Дупница
Обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:
Конкурсът се обявява за длъжността Началник на отдел ”Търговски дейности и управление на общински активи ” в Общинска администрация Дупница.
- Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен: Бакалавър
- Минимален професионален опит: 4 години
- Минимален ранг: ІІІ младши
- Да отговаря на изискванията, установени в чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител
- Допълнителни и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Работа с компютър:/word, excel, internet, работа с правно-информационни продукти, свързани с работата на администрацията.
- Ориентация към резултатите, работа в екип, компетентност за преговори и убеждаване, фокус към клиента, стратегическа, управленска и лидерска компетентност;
- Висше образование: икономика, право;
- Начин на провеждане на конкурса:
чрез защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Видове общинска собственост. Начин на придобиване. Нормативни актове. Управление на общинската собственост. Договори за продажба и наем. Концепция за увеличение на приходите от продажба и наем.
Интервю
- Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурс представят следните документи:
- заявление за участие в конкурс /по образец/;
- декларация от лицето по чл.17, ал.3, т.1 от НПКСД – по образец;
- копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- копия от други документи, доказващи допълнителни умения и квалификации;
- автобиография/европейски формат/;
- Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявленията за участие в конкурса, заедно с необходимите документи ще се осъществява в Община Дупница в срок до 17.30 часа на 03.02.2020 г., на адрес: гр. Дупница, пл.”Свобода” № 1, деловодството на партера в сградата на общината всеки работен ден от 09.00ч. до 17.30ч., лично от кандидатите или от техни упълномощени представители;
- На кандидатите се представя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
- Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на партера на общината.
- Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Ръководи, организира, координира и контролира изпълнението на основните и специфичните дейности на отдел, свързани с управлението и разпореждането с общински активи. Организира комплексно проучване на постъпили заявления, сигнали и предложения на физическите и юридическите лица, отнасящи се до работата на отдела и ги докладва на по-високо ниво.
- Минимален размер на основната заплата за заемане на длъжността: по Наредбата за заплатите в държавната администрация.
ИНЖ. МЕТОДИ ЧИМЕВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА