Други обяви


Заповед РД 04-1192/07.08.2025г на Първан Дангов - Кмет на Община Дупница, за заличаване на адресна регистрация на Лицето Павлина Стоянова Янева от адрес гр. Дупница, Ул."Каваклия" № 66

08.08.2025
ЗАПОВЕД № РД 04-1192 гр. Дупница 07.08. 2025 год.  На основание чл. 44, ал. 2 във връзка с чл. 44, ал. 1, т. 1 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и чл. 99б, ал. 7 от Закона за гражданската регистрация, във връзка с Протокол от 07.08.2025 г. на комисия, назначена със Заповед № РД 04-412/21.03.2025 г. и РД № 04-1175 от 04.08.2025 г. на Кмета...

Заповед № РД-60/04.08.2025г. на Директора на Областна дирекция "Земеделие"гр. Кюстендил касаеща сключване на споразумения между собственици и или ползватели за стопанската 2025/2026г.

06.08.2025
 Заповед № РД-60/04.08.2025г. на Директора на Областна дирекция "Земеделие"гр. Кюстендил касаеща сключване на споразумения между собственици и или ползватели  за стопанската 2025/2026г.

СПИСЪК С ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ по Проект № BG05SFPR002-2.012-0148 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, финансиран по процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и съгласно утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал” за позициите социален работник – 1 щатна бройка (по заместване) и домашен помощник - 2 щатни бройки

29.07.2025
  СПИСЪК С ОЦЕНЕНИ И КЛАСИРАНИ КАНДИДАТИ          по  Проект № BG05SFPR002-2.012-0148 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, финансиран по процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и съгласно утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал” за позициите социален работник – 1 щатна бройка (по заместване) и домашен помощник...

Изграждане на индустриално - логистичен парк „Рила“, разположен в землището на с. Баланово

29.07.2025
ОБЯВА До заинтересованите лица и общественост На основание чл.4, ал.2 от Наредбата за условията и реда за извършване на оценка на въздействие върху околната среда (Наредба за ОВОС, ДВ, бр.25/2003,изм. ДВ. бр.9 от 30 Януари 2024г.) ОБЩИНА ДУПНИЦА гр. Дупница, площад „Свобода“№1 СЪОБЩАВА на засегнатото население, че има инвестиционно предложение  за „Изграждане на индустриално - логистичен парк „Рила“, разположен в землището на с. Баланово“ За контакти: община Дупница тел. 0701/5 92 67...

СПИСЪК на допуснати и недопуснати кандидати в процедура за подбор на персонал за позициите социален работник – 1 щатна бройка (по заместване) и домашен помощник - 2 щатни бройки, Проект № BG05SFPR002-2.012-0148 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, финансиран по процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,

28.07.2025
  СПИСЪК   на допуснати и недопуснати кандидати в процедура за подбор на персонал за позициите социален работник – 1 щатна бройка (по заместване) и домашен помощник - 2 щатни бройки,  Проект № BG05SFPR002-2.012-0148 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, финансиран по процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,   Допуснати до събеседване кандидати за...

Община Дупница търси да назначи служител на длъжността „Младши специалист Мрежи и софтуер" в Дирекция „Правни дейности, административно информационно обслужване, канцелария и архив“ отдел "Правни дейности и информационно обслужване"

24.07.2025
ОБЯВЛЕНИЕ Община Дупница, гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1,  ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ СЛУЖИТЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА "Младши специалист Мрежи и софтуер" в Дирекция „Правни дейности, административно информационно обслужване, канцелария и архив“ отдел "Правни дейности и информационно обслужване"  при следните условия: Изисквания за заемане на длъжността:- образование – средно; - минимален професионален опит – не се изисква;- вид на правоотношение – трудово.2. Допълнителни квалификации и умения:Кандидатите да имат познания в...