Екология - обявления



ЗАПОВЕД № РД 04-1542 гр. Дупница

26.10.2023
Заповед № РД 04-1542  гр. Дупница Граници на районите и вида на предлаганите услуги за третиране на твърди битови отпадъци за периода 01.01.2024г.Границите и вида на предлаганите услуги може да виите ТУК

ЗАПОВЕД № РД 04-1498 гр. Дупница 28.10.2022 г.

25.07.2023
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА и във връзка с чл. 4 от Наредба № 4 от 01.02.2021 за прилагане на Националната програма за овладяване популацията на безстопанствените кучета на територията на Република България и за процедурите по нейното изпълнение, механизма на финансиране и отчетност. ЗАПОВЕД № РД 04-1498 гр. Дупница 28.10.2022 г.

Съобщаване за издаване на разрешително за водовземане

29.06.2023
СЪОБЩЕНИЕЗаявление с вх. № РР-06-1/02.05.2022г. на БДЗБР, подадено от " НИКСТАР ГРУП" ЕООД с ЕИК 202713189 за издаване на разрешително за водовземане от подземни води,чрез нови водовземни съоръжения Заявление с вх. № РР-06-1/02.05.2022г

Кратност на обслужване на съдовете за битов отпадък за територията на Община Дупница за 2023.г

14.12.2022
КРАТНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО СЪБИРАНЕ И ТРАНСПОРТИРАНЕ НА БИТОВИТЕ ОТПАДЪЦИ ЗА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУПНИЦА ЗА 2023Г.   Периодичността за събиране на битовите отпадъци е определена със Заповед № РД 04-1415/14.10.2022г. на Кмета на Община Дупница и съгласно утвърдена План-сметка от Общински съвет- Дупница. Обслужването на част от съдовете за битов отпадък с обем 1,1 куб.м/тип „Бобър“/ в зоните на територията на гр. Дупница и селата...

ИНФОРМАЦИЯ ЗА 2022г. За обществеността по чл. 19, ал. 3, т. 1 – 12, 14, и 15 от ЗУО

13.12.2022
ИНФОРМАЦИЯ ЗА 2022г. За обществеността по чл. 19, ал. 3, т. 1 – 12, 14, и 15 от ЗУО Кметът на Община Дупница организира управлението на дейностите по отпадъците, образувани на нейната територия, съобразно изискванията на Закона за управление на отпадъците Предоставям съответната информация по чл. 19, ал. 3 от ЗУО, както следва: Задължения по чл.19, ал.3, т.1 – кметът на общината отговаря за осигуряване на съдове за...