Община Дупница обявява процедура за подбор на персонал "Център за ранно детско развитие" - гр. Дупница за длъжността "Медицинска сестра" по Проект "Алтернатива за ранно детско развитие" по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
ОБЩИНА ДУПНИЦА
Във връзка с изпълнение на Проект „Алтернатива за ранно детско развитие”, процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05М90Р001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, приоритетна ос: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. и утвърдена със Заповед № 2772/18.08.2016 год. от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, и Заповед № РД 04-16/06.01.2021 год. на Кмета на Община Дупница,
- Медицинска сестра - 1 щатна бройка (услуга „Семеен център за деца от 0 до 3 г.”).
Медицинската сестра се назначава на трудов договор на базата на необходимата квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности за срок до приключване на Проект „Алтернатива за ранно детско развитие“ – 31.12.2021 год.
- Изисквания за заемане на длъжността „медицинска сестра“ (услуга „Семеен център за деца от 0 до 3 г.”):
- Завършено медицинско образование;
- Образователно-квалификационна степен – „Специалист”/ ”Професионален бакалавър”/ ”Бакалавър”;
- Специалност – медицинска сестра, акушерка и др. асоциирани медицински специалности;
- Професионален опит – не се изисква;
- Ще се счита за предимство:
- практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск;
- способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
- Основни задължения и отговорности за длъжността „медицинска сестра“:
- Осигуряване на дневна и почасова грижа за деца на възраст между 0 и 3 г.;
- Ръководене и отговорност за цялостната работа в групата от деца в услугата «Семеен център за деца от 0 до 3 г.»;
3) Приемане на децата и извършване на ежедневен контрол на здравословното им състояние, чрез информиране за това и от родителите им;
4) Наблюдаване на здравословното състояние на децата и оказване при необходимост първа помощ;
5) Прилагане на индивидуален подход към всяко дете и активни грижи за новопостъпилите деца през периода на адаптацията им;
6) Отговорност за храненето на децата, участие при изготвяне на дневното и седмичното меню за храненето;
7) Организиране и провеждане на общозакалителни и специални закалителни процедури по назначение на лекар;
8) Правене на масаж и гимнастика на кърмачетата;
9) Извършване на антропометричните измервания на децата;
10) Следене за провеждането на имунизациите съгласно имунизационния календар;
11) Вземане на материали за микробиологичен анализ и следене за получаване на резултатите;
12) Следене за спазване на хигиенния режим в помещенията и контролиране работата на детегледачката;
13) Контролиране спазването на изискванията към факторите на средата;
14) При отчетена необходимост насочване на семействата към другите услуги, предоставяни чрез „Център за ранно детско развитие”;
15) Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с потребителите на „Семеен център за деца от 0 до 3 г.”;
16) Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с потребителите, съвместно с другите специалисти от „Център за ранно детско развитие”;
17) Създаване и поддържане на база данни относно потребителите на услугата „Семеен център за деца от 0 до 3 г.” ;
18) Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите по проекта;
19) Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
20) Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите предоставяни чрез „Център за ранно детско развитие”.
- Начин на провеждане на подбора:
- Обявление;
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
- Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец – Приложение 1;
- Автобиография - по образец – Приложение 2;
- Декларация – по образец – Приложение 3;
- Копие от документ за завършено образование;
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация (ако е приложимо).
Документите по образец се получават на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” №1 (Деловодството на Община Дупница) или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.
Всички съобщения във връзка с подбора се обявяват на информационното табло във фойето на Община Дупница и на сайта на Община Дупница.
- Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода” №1 (Деловодството на Община Дупница) от 06.01.2021 год. до 17:30 часа на 15.01.2021 г., включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват чрез списък, обявен на информационното табло във фойето на Община Дупница и чрез списък, публикуван на сайта на Община Дупница, съдържащ датата, часа и мястото на провеждане на събеседването.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло във фойето на Община Дупница - гр. Дупница, пл. „Свобода” № 1 и на сайта на Община Дупница.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.
Телефон за информация: 0701/5-92-70 или 0701/5-92-75