Обява за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на мобилни-здравно интегрирани социални услуги (Грижа в дома) за следната длъжност:
ОБЩИНА ДУПНИЦА
ОБЯВА
за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на мобилни-здравно интегрирани социални услуги (Грижа в дома) за следната длъжност:
- Домашен помощник - на осем часов работен ден – 1 бр.
Персоналът се назначава на трудов договор, като спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността за предоставяне на услугата, така че да изпълнява заложените в проекта дейности. с месторабота “Център грижа в дома”, находящ се в ж.к.”Дупница”, бл. № 8А.
Предмет на договора: Предоставяне на здравно – социална услуга в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта)
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено основно / средно образование;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график;
2/ Съдейства за изготвянето на месечни графици по предоставяне на услугата;
3/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги по проекта по предварително оказан ред;
4/ Отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
5/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
6/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
7/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
8/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
9/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и
работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
10/ Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи: поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
11/ Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
12/Съдействие при приготвяне на храна;
13/Оказване на помощ при хранене;
14/ Поддържане на лична хигиена на потребителя;
15/ Участие в групови и индивидуални супервизии;
Вид договор: трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ, но не по-малко от 5 месеца;
Работно време: пълно (8 часа)
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
Документите по образец се получават на адрес: “Център грижа в дома”, находящ се в ж.к.”Дупница”, бл.№ 8А или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в “Център за грижа в дома”, находящ се в гр. Дупница, ж.к. „ Дупница” бл.№ 8А от 11.07.2024 г. до 19.07.2024 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на “Център за грижа в дома” находящ се в гр. Дупница, ж.к. „Дупница” бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница.
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 24.07.2024 г. на информационното табло на “Център грижа в дома”, находящ се в гр. Дупница, ж.к. „ Дупница” бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница - Раздел Обяви и Съобщения/Други Обяви. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие в следващия етап от подбора - събеседване.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.
Телефон за информация: 0876321066
- Приложения:
Съгласувал:
Дафинка Георгиева, зам.кмет СД
Изготвил:
Десислава Иванова, ръководител проект