Конкурс за длъжността Секретар на Община Дупница

Дата на публикуване: 21.10.2024 13:50

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и Заповед № РД  04-1618/21.10.2024 г. кмета  на Община Дупница, в качеството си на орган  по назначаване, обявява конкурс за длъжността  СЕКРЕТАР НА ОБЩИНА  
             
              1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Основна цел на длъжността: Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията на кмета на община Дупница, при спазване разпоредбите на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Устройствения правилник на община Дупница и другите законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на Общината.

Области на дейност:

  1. Организация, координация и контрол на административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията по дирекции и служби.
  2. Контрол върху дейността на административното обслужване на физически и юридически лица.
  3. Задълженията на Секретар, съгласно чл. 43 от Закона за местното самоуправление и местната администрация.
  4. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
    2.1 Изисквана минимална степен на завършено образование:
    - образование – висше;       
    - минимална образователна степен – "магистър";          
    - професионален опит – 4 години или придобит минимален ранг- II младши         
         2.2 Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСЛ).

  1. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:      
     
    - Професионално направление- Право или Публична администрация;        
               
  2. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин: 

4.1. Тест

4.2. Интервю.

Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата на настоящата заповед и тези, регламентирани в Раздел VII. Начини за провеждане на конкурса, от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.     

  1. Документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят:


Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

5.1. Писмено заявление за участие в конкурс  - по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 НПКПМДСл.

5.2.  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.

5.3.  Декларация  по чл. 7, ал. 1, т. 6 от ЗДСл

5.4. Kопия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

5.5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.

5.6. Автобиография.         
 
Всички образци на документи, съпровождащи заявлението  за участие в конкурса са прикачени към обявлението  на интернет страницата на Община Дупница, както и в документи и образци  за кандидатстване към съответната конкурсна процедура  в Административния регистър /ИИСДА/. Община Дупница обработва личните данни  в съответствие  с Общия регламент  за защита на данните  и Закона за защита на личните данни.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като копията на документи се представят със заверка вярно с оригинала и подпис.       
 

  1. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Дупница в срок до 10 дни от публикуването  на обявлението за конкурса.       При подаване на заявленията на кандидатите се представя длъжностна характеристика. Документите може да се подават по електронен път на електронен адрес- admin_dupnitsa@ dupnitsa.bg, като в този случай заявлението, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от  кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика се изпраща на кандидата по електронен път.             
7. Размер на основната заплата-минималният праг определен за длъжността 933 лв. Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението.


Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло  на Община Дупница, пл. ,,Свобода“ №1        Телефон за справки и допълнителна информация 0701/5 92 36-  г-жа Димитрова.



ПЪРВАН ДАНГОВ-

КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА      


Прикачени документи