Конкурс за заемане на длъжността „Директор” на Постоянни детски ясли «Пролет», гр. Дупница, ул. «Васил Левски» № 9

Дата на публикуване: 11.12.2024 15:40

 ОБЩИНА ДУПНИЦА

 На основание чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № РД 04-1965/09.12.2024 г. на Кмета на Община Дупница  

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС 
за заемане на длъжността „Директор”  на Постоянни детски ясли «Пролет», гр. Дупница,  ул. «Васил Левски» № 9

 

І. Кратко описание на длъжността:
 Директорът на детската ясла ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на детската ясла; представлява детската ясла пред всички държавни и общински органи, пред организации, физически и юридически лица; отговаря за организацията и осъществяването на хигиенния и противоепидемичния режим; сключва, изменя и прекратява трудовите договори на лицата, които работят в детската ясла; утвърждава щатното разписание на детската ясла; осигурява необходимите условия за системно повишаване на квалификацията на лицата, работещи в детското заведение; утвърждава правилник за вътрешния ред за детската ясла; отговаря за законосъобразното и целесъобразното разходване на бюджета на детската ясла.

 Директорът на детската ясла следва да отговаря на изискванията и да ръководи детската ясла съгласно Наредба № 26 от 18 ноември 2008 г. за устройството и дейността на детските ясли, детските кухни и здравните изисквания към тях, издадена от Министъра на здравеопазването.

 

ІІ. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:

  1. Да е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава, членка на ЕС или на друга държава по споразумението на Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария.
  2. Да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията.
  3. Да не е лишен от право да упражнява професията.
  4. Да не е налагано дисциплинарно наказание по чл. 188, т. 3 от КТ и трудовото правоотношение да не е било прекратявано на основание чл. 330, ал. 2, т. 1 и т. 6 от КТ или на основание чл. 328, ал.1, т. 5 от КТ в едногодишен срок преди подаване на документите за конкурса, освен ако уволнението не е отменено като незаконно по надлежния ред.
  5. Да не страда от заболявания и психически разстройства, които застрашават живота и здравето на децата.
  6. Да е със завършено висше образование, професионална квалификация "лекар", "медицинска сестра", "акушерка", "лекарски асистент", "фелдшер" или "инспектор по обществено здраве".
  7. Да има професионален опит не по-малко от 1 (една) година.
  8. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидата: компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel), Internet.

 

ІІІ. Начин на провеждане на конкурса:

  1. . Конкурсът се провежда в два етапа:

1.1. Допускане по документи.

1.2. Защита на писмено предоставена концепция на тема „Управление и развитие на Постоянни детски ясли „Пролет”, гр. Дупница,  за период от 5 години” и интервю.

  1. До участие в конкурса не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемането на длъжността.
  2. Недопуснатите до конкурс кандидати се уведомяват писмено, като се посочват основанията за недопускането им.
  3. Комисията уведомява кандидатите за часа и мястото на провеждане на втория етап на конкурса – интервю и защита на писмено предоставена концепция на тема „Управление и развитие на Постоянни детски ясли „Пролет”, гр. Дупница, за период от 5 години”.
  4. Защитата на писмено предоставената концепция на тема „Управление и развитие на Постоянни детски ясли „Пролет”, гр. Дупница, за период от 5 години” и интервюто се провеждат по определен график, като допуснатите кандидати се подреждат по азбучен ред.
  5. Председателят на конкурсната комисия преди започването на защитата на писмено предоставената концепция на тема „Управление и развитие на Постоянни детски ясли „Пролет”, гр. Дупница, за период от 5 години” и интервюто запознава кандидатите с взетото от комисията решение за избор на система за определяне на резултатите.
  6. Комисията оценява кандидатите по следните компетентности:

7.1. Управленски (познава и прилага подходи, методи и добри практики в областта на управлението и развитието на човешките ресурси, притежава умения за разпределяне на отговорности и делегиране на правомощия за постигане целите на детската ясла; планира, организира, координира и контролира дейността на детската ясла за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели; формира цели, пътища за тяхното постигане и очаквани резултати; използва ефективни начини за разрешаване на конфликти и проблеми при вземане на управленски решения);

7.2. Организационни (способност за организиране и планиране на дейността и осигуряване на изпълнението на приоритетни задачи; организира работата според сроковете, ресурсите и изискванията за качество и определя отговорностите);

7.3. Комуникативни (способности и умения за решаване на нестандартни проблеми и конфликтни ситуации; способност да комуникира ефективно, да води и да участва в дискусии и заседания като бъде обективен в преценката си; способност да общува с родители, граждани и да внушава доверие);

7.4. Административни (познава и прилага действащата нормативна уредба, свързана с управлението и функционирането на детската ясла; познава и спазва законно установените норми, които имат отношение към професионалните права, задължения и трудовото му правоотношение, като поддържа високи стандарти по отношение на присъствие и точност в изпълнение на задълженията си).

 

ІV. Необходими документи за кандидатстване:

  1. Заявление до Кмета на Община Дупница за участие в конкурса /образец 1/;
  2. Автобиография /образец 2/;
  3. Декларация /образец 3/ за удостоверяване на обстоятелствата, посочени в раздел ІІ, т. 2, 3, 4 и 5;
  4. Декларация за съгласие за обработка и съхранение на личните данни (образец 4);
  5. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и специалност на висшето образование;
  6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка и др.;
  7. Медицинско свидетелство за общо здравословно състояние на кандидата;
  8. Медицинско удостоверение, че кандидатът не се води на учет за психично заболяване;

      9.Удостоверение за членство в съсловна организация.

  1. Концепция на тема: „Управление и развитие на Постоянни детски ясли „Пролет”, гр. Дупница, за период от 5 години”, в обем до 5 страници (А4, шрифт - Times New Roman, размер на шрифта 12), подписана и запечатана в плик.

      Разработената концепция трябва да съдържа:

      а) Обща информация за детската ясла, анализ на устройството и дейността на детската ясла;

     б) Основни цели, приоритетни области за развитие, очаквани резултати;

     в) Дейности за постигане на основните цели, поставени в концепцията.

  1. Други документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации - при наличие.

 

       Копията от представените документи следва да са ясни и четливи, заверени с гриф „Вярно с оригинала”  лично от кандидата.


  1. V. Срок и място на подаване на документите:
  2. Конкурсът за заемане на длъжността „Директор” на ПДЯ „Пролет” гр. Дупница се обявява на сайта на Община Дупница: www.dupnitsa.bg и в един местен вестник.
  3. Документите се подават лично или чрез пълномощник в срок до 13.01.2025 год., включително.
  4. Документи за участие в конкурса се подават всеки работен ден от 8.00 до 17.00 ч. в Деловодството на Община Дупница - пл. „Свобода” № 1, партерен етаж.
  5. Заявлението, документите за участие и плика с писмената разработка се подават в запечатан плик с надпис: „За конкурса за заемане на длъжността „Директор” на ПДЯ „Пролет”, гр. Дупница” и се посочват трите имена на кандидата, точен адрес, телефон за връзка и e-mail.
  6. Кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика при подаване на документите.

 

VІ. Допълнителна информация:

Всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло на партерния етаж в сградата на Община Дупница, пл. „Свобода” № 1 и на сайта на Община Дупница: www.dupnitsa.bg.

За допълнителна информация: тел. 0701/59275 – Стефи Илиева – Началник на Отдел „ЗСП” в Община Дупница.

 

 

 

ПЪРВАН ДАНГОВ

Кмет на Община Дупница


Прикачени документи