Провеждане на конкурс съгласно Заповед № РД 04-1997 / 18.12.2024г. на г-н Първан Дангов - Кмет на Община Дупница за отдаване на общински имот - част от сграда с идентификатор 68789.17.54.1 по Кадастралната карта и кадастралните регистри на гр. Дупница

Дата на публикуване: 18.12.2024 13:25
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание Заповед № РД 04-1997/18.12.2024 г. на
Първан Дангов –Кмет на Община Дупница и в изпълнение на Решение № 168 по Протокол № 16/31.10.2024 г. на Общински съвет – Дупница
 
ОБЯВЯВА

 

Конкурс по реда на Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество, приета с Решение № 8/31.01.2008 г. на ОбС Дупница, за отдаване под наем на общински недвижим имот - публична общинска собственост, съгласно АОС № 727/07.02.2002 г., а именно: част от сграда с идентификатор 68789.17.54.1, гр. Дупница, общ. Дупница, обл. Кюстендил по Кадастралната карта и Кадастралните регистри, одобрени със Заповед 300-5-56/30.07.2004 г. на Изпълнителния директор на АГКК; последно изменение на Кадастралната карта и Кадастралните регистри, засягащо сградата е от 01.07.2021 г.; адрес на сградата: гр. Дупница, пл. „Свобода“ № 1; застроена площ на цялата сграда: 821.00 кв.м; брой етажи: 5; брой самостоятелни обекти в сградата: 13;  предназначение: Административна, делова сграда; стар идентификатор: няма; номер по предходен план: няма, изградена в поземлен имот с идентификатор 68789.17.54 по Кадастралната карта и Кадастралните регистри на гр. Дупница, общ. Дупница, обл. Кюстендил, съгласно Скица на сграда № 15-26142 от 12.01.2024 г. на Служба по геодезия, картография и кадастър – гр. Кюстендил, представляваща част от партерен етаж на същата,  на площ от 1.00 кв.м – за разполагане на вендинг автомат за кафе, съгласно издадена схема, утвърдена от Главния Архитект на Община Дупница, приложена към Служебно писмо № 08-09-1293/18.09.2024 г. на дирекция „Устройство на територията и строителството“  - община Дупница. Имотът се отдава под наем за срок от 10 /десет/ години.

  1. Имотът се отдава само по предназначение - за разполагане на вендинг – автомат за кафе и топли напитки, при следните условия:
    • Вендинг – автомата, който участникът желае да инсталира и експлоатира върху наетата площ, следва:
  • Да бъде собственост на участника – НАЕМАТЕЛ /доказано с фактура за покупко-продажба/ и да бъде произведен, не по-рано от 2020 година и технически безопасен за експлоатация /доказано с представена техническа характеристика, в която е посочена и дата на производство/;
  • Да е снабден с монетник, който връща ресто;
  • Да е с обозначение за монетите, с които работи;
  • Да е обозначен с телефон за връзка с представител на участника – НАЕМАТЕЛ;
  • Да e с вградено фискално устройство, което да отчита оборота от продажбите.
    • Вендинг – автоматът за кафе и топли напитки да предлага минимум 16 вида напитки, от които минимум следния асортимент: мляко, два вида еспресо кафе, разтворимо кафе /нескафе/, безкофеиново кафе, топъл шоколад, мляко с шоколад, чай, захар /което обстоятелство следва да бъде доказано с представена визуализация на предлагания асортимент напитки от Вашия вендинг – автомат/.
    • Участникът – Наемател следва да осигури непрестанен режим на работа на вендинг – автомата, с изключение на технологичните спирания, необходими за обслужването и зареждането и.
    • При получаване на сигнал за повреда на вендинг – автомата, участникът – НАЕМАТЕЛ следва да изпрати свой специалист, който да започне работа по отстраняване на повредата. Срокът за явяване на специалиста /времето за реакция при повреда/ е съгласно офертата на участника – НАЕМАТЕЛ, но не по-късно от 5 /пет/ часа или 300 /триста/ минути след получаване на сигнала. Желателно е времето за реакция да бъде посочено в минути.
  1. начална наемна цена – 120.00 /сто и двадесет/ лв. месечно. Върху цената се дължи 20% ДДС.
  2. Депозитът за участие в конкурса – 24.00 лв. /двадесет и четири/, представляващ 20 % от началната наемна цена, платен на касата на Община Дупница или по сметка IBAN BG39UNCR70003321757093, BIC UNCRBGSF в “Уни Кредит Булбанк” АД - Финансов Център гр. Дупница. 
  3.   Конкурса ще се проведе на 09.01.2025 г. от 14.00 часа в Кръглата зала на Община Дупница, етаж ІV- ти.
  4. Конкурсната документация ще се получава в стая № 48, етаж ІІ-ри в сградата на Община Дупница, срещу представен платежен документ /оригинал/ за закупени конкурсни книжа, в размер на 240.00 лв. /с включен 20% ДДС/, платени на касата на Община Дупница или по сметка IBAN BG26UNCR70008421757076, BIC UNCRBGSF в “Уни Кредит Булбанк” АД - Финансов Център  гр. Дупница.
  5. Оглед се извършва, след закупуване на конкурсни документи в стая № 48, ІІ-ри етаж в сградата на Община Дупница.
  6. Необходимите документи за участие в конкурса се подават в Деловодството на Община Дупница до 16.30 часа на 07.01.2025 г.
  7. 8. При липса на участници, повторен конкурс ще се проведе на 01.2025 г. от 14.00 часа в Кръглата зала на Община Дупница.

 

За справки и подробна информация на тел.: 0701/5 - 92 – 53