Излъчване на живо

Конкурс за длъжността Главен инженер на Община Дупница

Дата на публикуване: 15.01.2025 11:35

ОБЯВЛЕНИЕ

На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и Заповед № РД 04-1939/05.12.2024 г. кмета  на Община Дупница, в качеството си на орган  по назначаване, обявява конкурс за длъжността       
Главен инженер в отдел ,,Строителство“, към дирекция ,,Устройство на територията и строителството“ в общинска администрация  гр. Дупница.          
           
            Основна цел на длъжността:      
       1. Участва при провеждане на политиката на община Дупница в областта на публичната  инфраструктура, инвестициите, устройственото планиране и контрола по строителството, както и за дейности определени в съответствие със специалните законови  и подзаконови актове, правилници и наредби.        
           
            Области на дейност:         
      1. Контролира дейността и изпълнението на договорите, сключени с фирмите, извършващи строителни дейности.        

  1. Подпомага дейността на директор Дирекция ,,Устройство на територията и строителството“, изготвяне на компетентните отговори и становища по поставени граждански въпроси  и проблеми постъпили в Общината чрез молби и жалби.     
  2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
      
    2.1 Изисквана минимална степен на завършено образование:
       -  висше образование – бакалавър;                       
       - професионален опит – 3 години или придобит минимален ранг- IV младши;
     2.2 Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).                     
  3. Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:      
     
    - Професионално направление - Технически науки (архитектура, строителство, геодезия, машинно инженерство);                     

                4. Допълнителни умения, носещи предимство на кандидата:        
     -
    компютърна компетентност: Microsoft office, работа с правно - нормативни продукти, софтуер приложим в работата в строителството  

  4. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин: 

5.1. Тест

5.2. Интервю.

Конкурсът се провежда от комисия, назначена от органа по назначаването, според правилата на настоящата заповед и тези, регламентирани в Раздел VII. Начини за провеждане на конкурса, от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.     

  1. Документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят:

Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:

6.1. Писмено заявление за участие в конкурс  - по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 НПКПМДСл.

6.2.  Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.

6.3.  Декларация  по чл. 7, ал. 1, т. 6 от ЗДСл

6.4. Kопия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

6.5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.

6.6. Автобиография.         
           
Всички образци на документи, съпровождащи заявлението  за участие в конкурса са прикачени към обявлението  на интернет страницата на Община Дупница, както и в документи и образци  за кандидатстване към съответната конкурсна процедура  в Административния регистър /ИИСДА/. Община Дупница обработва личните данни  в съответствие  с Общия регламент  за защита на данните  и Закона за защита на личните данни.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като копията на документи се представят със заверка вярно с оригинала и подпис.       
 

  1. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:

Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Дупница в срок до 10 дни от публикуването  на обявлението за конкурса.       При подаване на заявленията на кандидатите се представя длъжностна характеристика. Документите може да се подават по електронен път на електронен адрес- admin_dupnitsa@ dupnitsa.bg, като в този случай заявлението, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от  кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика се изпраща на кандидата по електронен път.             
    8. Размер на основната заплата-минималният праг определен за длъжността 1077 лв. Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението.


Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло  на Община Дупница, пл. ,,Свобода“ № 1.                      
Телефон за справки и допълнителна информация 0701/5 92 36-  г-жа Димитрова.

ПЪРВАН ДАНГОВ- /п/

КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА      

 


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
Заявление за участите в конкурса (Приложение 3 към НПКПМДС).doc 9 Изтегли документ с име "Заявление за участите в конкурса (Приложение 3 към НПКПМДС).doc"
Автобиография.doc 8 Изтегли документ с име "Автобиография.doc"
Декларация чл.17.doc 8 Изтегли документ с име "Декларация чл.17.doc"