Процедура за подбор на персонал за за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности: социален работник 1щ. бр и за домашен помощник - 2щ. бр
ОБЩИНА ДУПНИЦА
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.012-0148-С01 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, представя следната
ОБЯВА
за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности:
- Социален работник - на осемчасов работен ден – 1 щ. бр. (по заместване)
- Домашен помощник - на осемчасов работен ден – 2 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудов договор, като спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността за предоставяне на услугата, така че да изпълнява заложените в проекта дейности с месторабота Център „Иновативни здравно-социални услуги”, с административен адрес гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл. № 8А.
Предмет на договора: Предоставяне на иновативни здравно-социални услуги в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта).
Изисквания за заемане на длъжността „социалнен работник“:
- Образование – висше/средно;
- Професионален опит: не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).
Основни задължения и отговорности за длъжността „социален работник“:
- Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
- Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и насърчава социалното им включване;
- Оказва подкрепа на потребителите в областта на преоткриването и развиването на техните способности;
- Насърчава потребителите за включване в разнообразни занимания за развитие на познавателната сфера и двигателна активност с цел поддръжка на личната им кондиция;
- Консултиране за отхвърляне на безпокойството и тревожността, в полза на потребителите за запазване доверието в себе си;
- Подкрепа за справяне с поведенчески трудности;
- Подпомагане възможностите за преодоляване на комуникативните бариери, които могат да възникнат при съвместна дейност;
- Оказва съдействие за получаване на неотложни административни и битови услуги, и взаимодействие с различни институции;
- Оказва съдействие за получаване на медицински услуги, включително осъществява при необходимост контакти с личния лекар и други ведомства и институции, свързани с поддръжката на доброто здравословно състояние на потребителите;
- Осъществява доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост със средства на потребителите;
- Осъществява заплащане на битови сметки със средства на потребителите;
- Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като при необходимост осъществява контакти с техните близки и роднини;
- Насърчава потребителите към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изпълнение на основни дейности от ежедневието;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия, свързани с изпълнението на Проекта;
- Участва в работни срещи с Екипа за управление на Проекта;
- Оказва помощ и подкрепа на потребителите като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;
- Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;
-Осъществява връзка с Екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите.
- Участва в срещи на екипа на услугата, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като допринася за подобряване на работата;
- Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна; не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения;
- Изпълнява и други задачи пряко възложени от Организатора на услугата във връзка с управлението на проекта и в рамките на своята компетентност.
Изисквания за заемане на длъжността „домашен помощник“:
- Образование – средно/основно;
- Професионален опит – не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).
Основни задължения и отговорности за длъжността „домашен помощник“:
- Оказва помощ и подкрепа на потребителите, като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;
- Предоставя почасови иновативни здравно-социални услуги за потребителите, съобразно оценката на техните индивидуални потребности - дейности за посрещане на ежедневните им нужди - хранене и приготвяне на храна, преобличане и поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, доставка и дозиране на лекарства, и др., както и при необходимост оказва съдействие за достъп до други здравни и социални услуги - придружаване, консултиране и т.н.
- Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;
- Осъществява връзка с организатора на УОИИ и екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите;
- Участва в срещи на екипа на Центъра, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване на работата;
- Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна, не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи.
Вид договор:
- за длъжността „социален работник“ - трудов - за определен срок (до завръщане на титуляра, но не по-късно от 15.01.2027 г.);
- за длъжността „домашен помощник“ – трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.).
Работно време: пълно (8 часа)
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Документ за завършено образование – копие.
Документите по образец се получават на адрес: Център „Иновативни здравно-социални услуги”, гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл.№ 8А или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център „Иновативни здравно-социални услуги ”, административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „ Дупница”, бл.№ 8А, от 18.07.2025 г. до 24.07.2025 г., включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница.
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 28.07.2025 г. на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница - раздел „Обяви“ и „Съобщения/Други Обяви“. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие в следващия етап от подбора - събеседване.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.
Телефон за информация: 0701/ 59275
- Приложения:
1. Заявление - Приложение № 1.