Процедура за подбор на персонал за за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности: социален работник 1щ. бр и за домашен помощник - 2щ. бр

Дата на публикуване: 18.07.2025 11:30

ОБЩИНА ДУПНИЦА

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.012-0148-С01 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012 „Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, представя следната

ОБЯВА

за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности:

 

  • Социален работник - на осемчасов работен ден – 1 щ. бр. (по заместване)
  • Домашен помощник - на осемчасов работен ден – 2 щ. бр.

 

Персоналът се назначава на трудов договор, като спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността за предоставяне на услугата, така че да изпълнява заложените в проекта дейности с месторабота Център „Иновативни здравно-социални услуги”, с административен адрес гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл. № 8А.

 

Предмет на договора: Предоставяне на иновативни здравно-социални услуги в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта).

 

Изисквания за заемане на длъжността „социалнен работник“:

-  Образование – висше/средно;

- Професионален опит: не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).

     Основни задължения и отговорности за длъжността „социален работник“:

- Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;

- Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и насърчава социалното им включване;

- Оказва подкрепа на потребителите в областта на преоткриването и развиването на техните способности;

- Насърчава потребителите за включване в разнообразни занимания за развитие на познавателната сфера и двигателна активност с цел поддръжка на личната им кондиция;

- Консултиране за отхвърляне на безпокойството и тревожността, в полза на потребителите за запазване доверието в себе си;

-  Подкрепа за справяне с поведенчески трудности;

- Подпомагане възможностите за преодоляване на комуникативните бариери, които могат да възникнат при съвместна дейност;

- Оказва съдействие за получаване на неотложни административни и битови услуги, и взаимодействие с различни институции;

- Оказва съдействие за получаване на медицински услуги, включително осъществява при необходимост контакти с личния лекар и други ведомства и институции, свързани с поддръжката на доброто здравословно състояние на потребителите;

- Осъществява доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост със средства на потребителите;

- Осъществява заплащане на битови сметки със средства на потребителите;

- Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като при необходимост осъществява контакти с техните близки и роднини;

- Насърчава потребителите към самостоятелност при хранене, установяване на хигиенните им навици и изпълнение на основни дейности от ежедневието;

- Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия, свързани с изпълнението на Проекта;

- Участва в работни срещи с Екипа за управление на Проекта;

- Оказва помощ и подкрепа на потребителите като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;

- Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;

-Осъществява връзка с Екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите.

- Участва в срещи на екипа на услугата, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като допринася за подобряване на работата;

- Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;

- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна; не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения;

- Изпълнява и други задачи пряко възложени от Организатора на услугата във връзка с управлението на проекта и в рамките на своята компетентност.

 

Изисквания за заемане на длъжността „домашен помощник“:  

- Образование – средно/основно; 

- Професионален опит – не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).

        Основни задължения и отговорности за длъжността „домашен помощник“:

  • Оказва помощ и подкрепа на потребителите, като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;

- Предоставя почасови иновативни здравно-социални услуги за потребителите, съобразно оценката на техните индивидуални потребности - дейности за посрещане на ежедневните им  нужди - хранене и приготвяне на храна, преобличане и поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, доставка и дозиране на лекарства, и др., както и при необходимост оказва съдействие за достъп до други здравни и социални услуги - придружаване, консултиране и т.н.

  • Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;
  • Осъществява връзка с организатора на УОИИ и екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите;
  • Участва в срещи на екипа на Центъра, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване на работата;
  • Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
  • Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна, не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при или по повод изпълнение на служебните задължения;
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи.

Вид договор:

  • за длъжността „социален работник“ - трудов - за определен срок (до завръщане на титуляра, но не по-късно от 15.01.2027 г.);
  • за длъжността „домашен помощник“ – трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.).

Работно време: пълно (8 часа)

     Начин на провеждане на подбора:

  1. Подбор по подадените документи;
  2. Събеседване.

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

- Документ за завършено образование – копие.

  Документите по образец се получават на адрес: Център „Иновативни здравно-социални услуги”, гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл.№ 8А или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.

  Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център „Иновативни здравно-социални услуги ”, административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „ Дупница”, бл.№ 8А, от 18.07.2025 г. до 24.07.2025 г., включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А  и на сайта на Община Дупница.

 

 ВАЖНО: 

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 28.07.2025 г. на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница - раздел „Обяви“ и „Съобщения/Други Обяви“. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие в следващия етап от подбора - събеседване.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

 

Телефон за информация: 0701/ 59275

  • Приложения:

 1. Заявление - Приложение № 1.


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
Заявление - Приложение 1.docx 12 Изтегли документ с име "Заявление - Приложение 1.docx"