Обява за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности: домашен помощник и шофьор
МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027
ОБЩИНА ДУПНИЦА
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.012-0148-С01 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012
„Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, представя следната
ОБЯВА
за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности:
- Домашен помощник - на осемчасов работен ден – 1 щ. бр.
- Шофьор – на двучасов работен ден – 1/4 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудов договор, като спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността за предоставяне
на услугата, така че да изпълнява заложените в проекта дейности с месторабота Център „Иновативни здравно-социални услуги”, с административен
адрес гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл. № 8А.
Предмет на договора: Предоставяне на иновативни здравно-социални услуги в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта).
Изисквания за заемане на длъжността „домашен помощник“:
- Образование – средно/основно;
- Професионален опит – не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).
Основни задължения и отговорности за длъжността „домашен помощник“:
- Оказва помощ и подкрепа на потребителите, като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;
- Предоставя почасови иновативни здравно-социални услуги за потребителите, съобразно оценката на техните индивидуални потребности - дейности
за посрещане на ежедневните им нужди - хранене и приготвяне на храна, преобличане и поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, доставка и
дозиране на лекарства, и др.,както и при необходимост оказва съдействие за достъп до други здравни и социални услуги - придружаване,консултиране и т.н.
- Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;
- Осъществява връзка с организатора на УОИИ и екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите;
- Участва в срещи на екипа на Центъра, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване
на работата; - Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна, не разпространява лична информация за потребителите, станала известна
при или по повод изпълнение на служебните задължения; - Изпълнява и други конкретно възложени задачи
Изисквания за заемане на длъжността „шофьор“:
- Образование – средно;
- Професионален опит: не се изисква;
- Свидетелство за управление на МПС.
Основни задължения и отговорности за длъжността „шофьор“:
- Осигурява транспорт за потребителите по отношение на задоволяване на индивидуалните им потребности съгласно предварителната оценка и Индивидуалния план за подкрепа;
- Подпомага процеса на качване и слизане от МПС на потребителите на услугите;
- Осигурява транспорт на специалистите, предоставящи социални и интегрирани здравно-социални услуги;
- Осигурява транспорт при доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, закупени със средства на потребителите
със съдействието на специалистите към услугата;
- Оказва помощ и подкрепа на потребителите като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;
- Полага необходимите грижи за нормалното функциониране на моторното превозно средство;
- Спазва Закона за движението по пътищата;
-Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия, свързани с изпълнението на Проекта;
- Участва в срещи на екипа на услугата, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване
на работата;
- Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна; не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при
или по повод изпълнение на служебните задължения;
- Изпълнява и други задачи пряко възложени от Организатора на услугата във връзка с управлението на проекта и в рамките на своята компетентност.
Вид договор:
- за длъжността „домашен помощник“ - трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.);
- за длъжността „шофьор“ – трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.).
Работно време:
- за длъжността „домашен помощник“ - пълно (8 часа);
- за длъжността „шофьор“ – непълно (2 часа).
Начин на провеждане на подбора:
- Подбор по подадените документи;
- Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Свидетелство за управление на МПС – копие (само за длъжността „шофьор“).
Документите по образец се получават на адрес: Център „Иновативни здравно-социални услуги”, гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл.№ 8А или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център „Иновативни здравно-социални услуги ”, административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „ Дупница”, бл.№ 8А, от 02.09.2025 г. до 09.09.2025 г., включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница.
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 12.09.2025 г. на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница - раздел „Обяви“ и „Съобщения/Други Обяви“. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие в следващия етап от подбора - събеседване.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.
Телефон за информация: 0701/ 59275
- Приложения:
- Заявление - Приложение № 1.