Обява за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности: домашен помощник и шофьор

Дата на публикуване: 02.09.2025 16:40

МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027

ОБЩИНА ДУПНИЦА

Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.012-0148-С01 „Иновативни здравно-социални услуги в община Дупница“, процедура чрез директно предоставяне BG05SFPR002-2.012
Иновативни здравно-социални услуги“, съфинансирана от Европейски социален фонд + чрез програма Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 и утвърдена от Кмета на Община Дупница „Процедура за подбор на персонал”, представя следната

ОБЯВА

за провеждане на подбор на персонал за предоставяне на иновативни здравно – социални услуги за следните длъжности:

 

  • Домашен помощник - на осемчасов работен ден – 1 щ. бр.
  • Шофьор – на двучасов работен ден – 1/4 щ. бр.

 

Персоналът се назначава на трудов договор, като спазва стриктно всички нормативни документи, регламентиращи дейността за предоставяне
на услугата, така че да изпълнява заложените в проекта дейности с месторабота Център „Иновативни здравно-социални услуги”, с административен
адрес гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл. № 8А.

 

          Предмет на договора: Предоставяне на иновативни здравно-социални услуги в домашна среда (в дома на потребителите, кандидатствали по проекта).

 

Изисквания за заемане на длъжността „домашен помощник“:  

- Образование – средно/основно; 

- Професионален опит – не се изисква (с предимство се класират кандидати с професионален опит 1 или повече години).

        Основни задължения и отговорности за длъжността „домашен помощник“:

  • Оказва помощ и подкрепа на потребителите, като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;

- Предоставя почасови иновативни здравно-социални услуги за потребителите, съобразно оценката на техните индивидуални потребности - дейности
за посрещане на ежедневните им  нужди - хранене и приготвяне на храна, преобличане и поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, доставка и
дозиране на лекарства, и др.,както и при необходимост оказва съдействие за достъп до други здравни и социални услуги - придружаване,консултиране и т.н.

  • Осъществява взаимодействие с близки и роднини на потребителите;
  • Осъществява връзка с организатора на УОИИ и екипа на управление на проекта по отношение конкретни нужди на потребителите;
  • Участва в срещи на екипа на Центъра, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване
    на работата;
  • Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;
  • Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна, не разпространява лична информация за потребителите, станала известна
    при или по повод изпълнение на служебните задължения;
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи

Изисквания за заемане на длъжността „шофьор“:

-  Образование – средно;

- Професионален опит: не се изисква;

- Свидетелство за управление на МПС.

        Основни задължения и отговорности за длъжността „шофьор“:
- Осигурява транспорт за потребителите по отношение на задоволяване на индивидуалните им потребности съгласно предварителната оценка и Индивидуалния план за подкрепа;

- Подпомага процеса на качване и слизане от МПС на потребителите на услугите;

- Осигурява транспорт на специалистите, предоставящи социални и интегрирани здравно-социални услуги;

- Осигурява транспорт при доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, закупени със средства на потребителите
със съдействието на специалистите към услугата;

- Оказва помощ и подкрепа на потребителите като спазва нормативните документи, касаещи дейността му;

- Полага необходимите грижи за нормалното функциониране на моторното превозно средство;

- Спазва Закона за движението по пътищата;

-Участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия, свързани с изпълнението на Проекта;

- Участва в срещи на екипа на услугата, супервизии, инструктажи и сесии за методически указания, като с участието си допринася за подобряване
на работата;

- Познава и спазва Етичния кодекс на служителите, осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги;

- Спазва професионалната етика и съхранява професионалната тайна; не разпространява лична информация за потребителите, станала известна при
или по повод изпълнение на служебните задължения;

- Изпълнява и други задачи пряко възложени от Организатора на услугата във връзка с управлението на проекта и в рамките на своята компетентност.

Вид договор:

  • за длъжността „домашен помощник“ - трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.);
  • за длъжността „шофьор“ – трудов - за определен срок, съгласно проекта – до края на Договора за безвъзмездна финансова помощ (15.01.2027 г.).

Работно време:

  • за длъжността „домашен помощник“ - пълно (8 часа);
  • за длъжността „шофьор“ – непълно (2 часа).

         Начин на провеждане на подбора:

  1. Подбор по подадените документи;
  2. Събеседване.

          Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

 - Заявление - по образец;

Документ за завършено образование – копие;

- Свидетелство за управление на МПС – копие (само за длъжността „шофьор“).

           Документите по образец се получават на адрес: Център „Иновативни здравно-социални услуги”, гр. Дупница, ж.к.”Дупница”, бл.№ 8А или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дупница.

          Място и срок за подаване на документите:

Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център „Иновативни здравно-социални услуги ”, административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „ Дупница”, бл.№ 8А, от 02.09.2025 г. до 09.09.2025 г., включително.

Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер.

Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес: гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А  и на сайта на Община Дупница.

 

 ВАЖНО:

Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 12.09.2025 г. на информационното табло на Център „Иновативни здравно-социални услуги” с административен адрес гр. Дупница, ж.к. „Дупница”, бл.№ 8А и на сайта на Община Дупница - раздел „Обяви“ и „Съобщения/Други Обяви“. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени за участие в следващия етап от подбора - събеседване.

В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дупница.

 

        Телефон за информация: 0701/ 59275

 

 

 

 

 

 


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
Заявление - Приложение 1.docx 18 Изтегли документ с име "Заявление - Приложение 1.docx"