Конкурс за началник на отдел ,,Правни дейности и информационно обслужване"
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10 а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/ и Заповед № РД 04-1402 / 18.09.2025 г. кмета на Община Дупница, в качеството си на орган по назначаване, обявява конкурс за длъжността:
Началник на отдел „Правни дейности и информационно обслужване“
1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
Началник на отдел „Правни дейности и информационно обслужване“ осъществява дейности планиране, организация, координация и контрол на работата на служителите в отдела.Осигурява ефективното управление на правните дейности и информационното обслужване в администрацията на общината, като същевременно гарантира спазването на законодателството, правилата и процедурите. Това включва предоставяне на правни консултации и услуги на местната власт, осигуряване на ефективен документооборот и управление на електронните системи, както и защита на личните данни и публичната информация, в съответствие с действащите закони. Основната цел е да се осигури законност, прозрачност и ефективност в работата на общината чрез качествено правно и информационно обслужване.
Области на дейност:
- Правни дейности : Организация и контрол на дейностите свързани с осъществяването на правни консултации и услуги, изготвяне на актове, организира представителство по съдебни и административни дела, разпределяне и организация на дейностите по идентификация, актуализация на приложимостта на нормативната база.
- Информационно обслужване : Контрол и организация на дейностите по управление на документооборота, електронно управление, достъп до обществена информация, управление на лични данни и информационно осигуряване.
- Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността
2.1 Изисквана минимална степен на завършено образование:
- образование – висше;
- минимална образователна степен – "бакалавър";
- професионален опит – 3 години и/или придобит минимален ранг- III младши
2.2 Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
- Предпочитана специалност, по която е придобито образованието:
- Професионално направление- Юридически и инженерни специалности;
- Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
4.1. Тест
4.2. Интервю.
- Документи, които кандидатите за участие в конкурса трябва да представят:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
5.1. Писмено заявление за участие в конкурс - по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 НПКПМДСл.
5.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл.
5.3. Декларация по чл. 7, ал. 1, т. 6 от ЗДСл
5.4. Kопия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
5.5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
5.6. Автобиография.
Всички образци на документи, съпровождащи заявлението за участие в конкурса са прикачени към обявлението на интернет страницата на Община Дупница, както и в документи и образци за кандидатстване към съответната конкурсна процедура в Административния регистър /ИИСДА/. Община Дупница обработва личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните и Закона за защита на личните данни.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като копията на документи се представят със заверка вярно с оригинала и подпис.
- Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Община Дупница в срок до 10 дни от публикуването на обявлениетоза конкурса. При подаване на заявленията на кандидатите се представя копие от длъжностна характеристика. Документите може да се подават по електронен път на електронен адрес- admin_dupnitsa@ dupnitsa.bg, като в този случай заявлението, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика се изпраща на кандидата по електронен път.
7. Размер на основната заплата - минималният праг определен за длъжността 1077 лв.Основният размер на заплатата на длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи формирането на възнаграждението.
Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на информационното табло на Община Дупница, пл. ,,Свобода“ № 1.
Телефон за справки и допълнителна информация 0701/5 92 36 - г-жа Атанасова.
ПЪРВАН ДАНГОВ - /п/
КМЕТ НА ОБЩИНА ДУПНИЦА